La patronal reclama una nova normativa que permeti a Palma el lloguer vacacional i que no el prohibeixi de forma “tan radical”
Els candidats de El PI – Proposta per les Illes a les eleccions autonòmiques i municipals del pròxim dia 26 de maig s’han reunit avui amb els representants de la Junta de Govern de Pimeco i de les associacions de comerciants que formen la patronal. Jaume Font, Josep Melià i Xisca Mora han escoltat les principals reivindicacions i propostes de Pimeco de cara a les eleccions.
Durant aquesta trobada, el president de Pimeco, Toni Fuster, ha lliurat als polítics un document a on es recullen les principals reivindicacions de la patronal del petit i mitjà comerç. De entre totes aquestes reivindicacions i propostes, Fuster ha destacat la preocupació de la patronal pel turisme i ha afirmat que “no volem perdrer ni un turista. Hem de combatre la turismofòbia i dur a terme polítiques per potenciar la imatge turística de Palma i el turisme de creuers”. El president de Pimeco ha reclamat una nova normativa que permeti a Palma el lloguer vacacional i que no el prohibeixi de forma “tan radical”.
Pimeco també ha posat damunt la taula altres qüestions que preocupen al petit i mitjà comerç de Mallorca: la necessitat de l’aprovació urgent del Pla Director Sectorial d’Equipaments Comercials (PECMA); la millora de la neteja i de la seguretat ciutadana a tot Palma; el top-manta i, la defensa i promoció del petit i mitjà comerç.
Des de El PI – Proposta per les Illes han manifestat que la defensa del petit i mitjà comerç de les illes es troba entre els seus principals objectius. Han assegurat que, si guanyen les eleccions, faran tot el possible per tornar a establir períodes de rebaixes regulats i definits.



