PIMECO SEMPRE FARÀ FEINA PER UNIR AL SECTOR COMERÇ, NO PER DIVIDIR-LO

La patronal deixa clar que NO deu cap quota a PIMEM

 Convoca una roda de premsa, el proper dilluns, per valorar l’expulsió de la Federació de la Petit i Mitjana Empresa de Mallorca

Després de l’anunci per part de PIMEM de l’expulsió de Pimeco de la federació, des de la Patronal del Petit i Mitjà Comerç de Mallorca volem manifestar:

– Pimeco NO deu cap quota a PIMEM perquè, des de febrer de 2018, no se’ns ha especificat mai quina quota hem de pagar. No pot ser morós qui no sap que deu i a qui no se li reclama res.

– PIMEM no ens va convocar, contravenint el dret que com a soci ostenta Pimeco, a l’assemblea de dimecres passat en què es va decidir expulsar-nos de la federació. Com a socis, teníem dret a participar-hi i expressar la nostra opinió però els responsables de la federació no varen voler que hi anéssim.

– Respectam la decisió, per part de PIMEM, de crear la nova associació comercial Pimem-Comerç. No obstant això, consideram que amb aquesta decisió només s’aconsegueix dividir el sector en lloc d’unir-lo. Des de Pimeco som i sempre serem partidaris de cercar la unió del sector i impulsar accions que uneixin en lloc de dividir i segmentar. La unió de tots els comerciants en fa més forts, la divisió més febles, en un temps que ens convé molt anar a la una. El president de PIMEM, Jordi Mora, va promoure la creació de PIMEM-Comerç el mes de setembre de 2021 i a l’assemblea que expulsa a Pimeco aprova l’adhesió de PIMEM-Comerç.

I convocam als mitjans de comunicació a una roda de premsa el pròxim dilluns, 18 de juliol, a les 16.30 h. a la seu de la patronal del carrer Patronat Obrer, 14 de Palma.

 

 

 

 

Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
es_ESEspañol