«ESTEM A LES DARRERES, SOM ELS GRANS PERJUDICATS D’AQUESTA CRISI»

L’Associació d’Empresaris de Parcs Infantils de Mallorca i la Unió d’Empresaris d’Atraccions Diverses de Balears protesten davant el Parlament per la falta d’ajudes

L’Associació d’Empresaris de Parcs Infantils de Mallorca, adherida a Pimeco, i la Unió d’Empresaris d’Atraccions Diverses de Balears han protestat, avui davant el Parlament, per la dificilíssima situació que viuen els seus sectors, obligats a tancar a el públic des de fa mesos a causa a les normatives contra la COVID19.

Mig centenar de propietaris i treballadors d’aquest tipus d’establiments s’han concentrat, amb pancartes reivindicatives, a les portes de Parlament on avui es celebrava ple. «Els firaires, l’oci infantil i el nocturn som els sectors més damnificats per aquesta crisi; els únics als que se’ns prohibeix treballar. Fa vuit mesos que estem obligats a tenir tancats els nostres negocis. Sense ingressos i sense rebre ajudes estem a les últimes «, ha manifestat la presidenta de l’Associació d’Empresaris de Parcs Infantils de Mallorca, Mercedes Marín, que ha recriminat a la presidenta Francina Armengol que» en vuit mesos no hagi donat la cara ni accedit a reunir-se amb nosaltres i escoltar les nostres reivindicacions».

Els empresaris de parcs infantils no entenen per què si els gimnasos, bars i centres comercials poden estar oberts, els seus negocis, amb un 30% d’aforament i seguint un protocol aprovat pel Govern, no poden treballar. «Si no ens deixen obrir, desapareixerem», ha sentenciat Marín.

Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
es_ESEspañol